Εφαρμογές
To +blue ∆ΕΝ ΕΙΝΑΙ πρόσθετο πετρελαίου και δεν θα πρέπει να αναμειγνύεται στο ντεπόζιτο του καυσίμου. Αντίθετα, τοποθετείται στην ειδική δεξαμενή AdBlue® του οχήματος. Ψεκάζεται στον σωλήνα καυσαερίων πριν τα καυσαέρια φτάσουν στον καταλύτη και λόγω της υψηλής θερμοκρασίας, διασπάται σε αμμωνία, η οποία περνώντας μέσα από τον καταλύτη αντιδρά µε τα οξείδια του αζώτου, και τα προϊόντα της αντίδρασης είναι άζωτο και υδρατμοί, που αποτελούν µη επιβλαβή στοιχεία για την ατμόσφαιρα.
Ιδιότητες
- Μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 80% σε οχήματα µε κινητήρες πετρελαίου εξοπλισμένους µε καταλυτικά συστήματα SCR.
- Μετατροπή των βλαβερών οξειδίων του αζώτου, σε αβλαβές για την ατμόσφαιρα άζωτο και υδρατμούς.
Ανταποκρίνεται στα πρότυπα EURO 6, ISO 22241.
Πληροί Απαιτήσεις Προτύπων
DIN 70070.